250IMG 2790

Los alumnos de la primera etapa de Educación Infantil se despiden de Nido para comenzar con ilusión un nuevo ciclo. Ha sido un año largo y duro donde con muchos esfuerzos todos han conseguido los retos que con cariño las tutoras les han propuesto.

Our Little ones said goodbye to the first stage of education to start with illusion a new school year. It has been a long and hard year in which with a lot of efforts all of them have succesfully addapted to different challenges with the love of their teachers .

Ha sido una etapa llena de retos que con esfuerzo, alegría y diversión han superado a través del juego y la experimentación.

4502C   4502D

It has been a stage full of challenges that with effort, happines and enjoyment all our students have passed through play and experimentation.

Esta etapa es fundamental ya que forjan las bases de su desarrollo, adquieren nuevos hábitos y rutinas ayudando a construir un equilibrio entre lo emocional, lo personal, las virtudes y el comportamiento.

This stage it is essential because they learn basic skills for their development , they also acquiere new habits and routines helping them to build a total balance of emotional, social , well being and the behavior.

Y para despedir esta etapa lo hemos celebrado con la imposición de birretes acompañados de sus profesoras.

To sum up we celebrated this stage with the imposition of gowns accompanied by their teachers.

¡Mucho ánimo a todos en vuestra nueva etapa!

We would like to wish you good luck and lots of success for the future!

4502A   4502B